Nazwa:
Konferencja: RODO w marketingu – pierwsze doświadczenia i interpretacje
Data:
14 - 15 Sty 2019
Miejsce:
Warszawa

W dniu 25 maja 2018 roku weszła w życie regulacja RODO, stanowiąca największą od lat trudność w implementacji  i jednocześnie błędnych interpretacji. Marketing stanowi jeden z kluczowych obszarów, gdzie stykamy się z danymi osobowymi na szeroką skalę.

Podczas Konferencji pt. „RODO w marketingu – pierwsze doświadczenia i interpretacje”  przedstawiony zostanie przebieg i efekt pierwszych postępowań kontrolnych, sankcje na gruncie RODO, pierwsze doświadczenia i interpretacje. Spotkanie odbędzie się w dniach 14-15 stycznia 2019 r. w Warszawie.

Pierwszego dnia Konferencji eksperci Kancelarii poprowadzą następujące wykłady:

  • RODO w marketingu – największe kontrowersje w stosowaniu przepisów – adw. Xawery Konarski,
  • Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie – regulacje prawne – adw. dr hab. Jan Byrski,
  • Realizacja żądań podmiotu danych w marketingowym przetwarzaniu danych – adw. dr Grzegorz Sibiga.

Organizatorem wydarzenia jest Puls Biznesu. Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy jest partnerem merytorycznym Konferencji.

Nadchodzące wydarzenia
<< Lipiec 2019 >>
ponwtośroczwpiąsobnie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Konferencja: RODO w marketingu – pierwsze doświadczenia i interpretacje

14 - 15 Sty

Warszawa

Zobacz

Przesłanie informacji o tym wydarzeniu nie jest już możliwe.

Klauzula informacyjna