Nazwa:
Warsztaty: Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień
Data:
23 - 24 Cze 2016
Miejsce:
Warszawa

W dniach 23-24 czerwca 2016 r. w Warszawie odbędą się warsztaty „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Przedmiotem wydarzenia będą m. in.:

  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta,
  • Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień,
  • Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW,
  • Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW.

Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. To przedsięwzięcia odpowiedzialne za realizację i obsługę konkretnych zadań operacyjnych. Celem ich utworzenia jest zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki.
Wdrożenie CUW przynosi realne korzyści oraz ugruntowaną pozycję.

Drugiego dnia warsztatów dr Piotr Wasilewski wygłosi referat dotyczący umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (Service Level Agreement – SLA), a w szczególności uwarunkowań prawnych CUW, istotnych postanowień umów o świadczenie usług oraz zapisów SLA w perspektywie oczekiwań klientów.

Organizatorem wydarzenia jest MM Conferences.

Nadchodzące wydarzenia
<< Maj 2019 >>
ponwtośroczwpiąsobnie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Warsztaty: Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

23 - 24 Cze

Warszawa

Zobacz

Przesłanie informacji o tym wydarzeniu nie jest już możliwe.

Klauzula informacyjna