Blog

Gaming, e-sport

Większa ochrona konsumentów w grach wideo online

Najważniejsze założenia rezolucji Parlamentu Europejskiego z dnia 18 stycznia 2023 r. w sprawie ochrony konsumentów w grach wideo online. 

Gaming, e-sport
Własność przemysłowa

Inwestowanie w graczy w grach NFT

Gaming, e-sport

Czy i jak regulować sport elektroniczny?

Gaming, e-sport

Błędy w grze wideo a uprawnienia konsumentów w świetle obecnych i projektowanych przepisów prawa konsumenckiego

Gaming, e-sport
Własność przemysłowa

„Potworne” trudności w rejestrowaniu tytułów gier wideo jako znaków towarowych?

Gaming, e-sport

Ochrona prywatności użytkowników gier wideo

Gaming, e-sport
Konkurencja i ochrona konsumentów

Czy sprzedaż tzw. loot boxów i innych produktów o losowej zawartości doczeka się regulacji w Polsce?

Gaming, e-sport
Prawo autorskie

Prawo mody w grach wideo – wykorzystanie twórczej garderoby w wirtualnej rzeczywistości a prawo autorskie

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Możliwość powołania polskiego związku sportów elektronicznych

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Rozwój e-sportu w Polsce i na świecie

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Formalizacja e-sportu, czyli kluby, związki, ligi

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Podatki
Reklama i promocja

Nagrody i działalność e-sportowa a prawo podatkowe