Blog

AI
Cyberbezpieczeństwo
Gaming, e-sport
IT
Media elektroniczne
Ochrona danych osobowych
Technologie
Telekomunikacja

Nowe technologie (2025) – legislacja i regulacja w Polsce i Unii Europejskiej (od A do Z)

Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji autorstwa mec. Xawerego Konarskiego pt.: „Nowe technologie (2025) – legislacja i regulacja w Polsce i Unii Europejskiej od A do Z”.

Gaming, e-sport

Większa ochrona konsumentów w grach wideo online

Najważniejsze założenia rezolucji Parlamentu Europejskiego z dnia 18 stycznia 2023 r. w sprawie ochrony konsumentów w grach wideo online. 

Gaming, e-sport
Własność przemysłowa

Inwestowanie w graczy w grach NFT

Gaming, e-sport

Czy i jak regulować sport elektroniczny?

Gaming, e-sport

Błędy w grze wideo a uprawnienia konsumentów w świetle obecnych i projektowanych przepisów prawa konsumenckiego

Gaming, e-sport
Własność przemysłowa

„Potworne” trudności w rejestrowaniu tytułów gier wideo jako znaków towarowych?

Gaming, e-sport

Ochrona prywatności użytkowników gier wideo

Gaming, e-sport
Konkurencja i ochrona konsumentów

Czy sprzedaż tzw. loot boxów i innych produktów o losowej zawartości doczeka się regulacji w Polsce?

Gaming, e-sport
Prawo autorskie

Prawo mody w grach wideo – wykorzystanie twórczej garderoby w wirtualnej rzeczywistości a prawo autorskie

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Możliwość powołania polskiego związku sportów elektronicznych

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Rozwój e-sportu w Polsce i na świecie

Gaming, e-sport
Media elektroniczne
Reklama i promocja

Formalizacja e-sportu, czyli kluby, związki, ligi