Analiza, robotyzacja i automatyzacja w contact center
Współczesne Contact Center dynamicznie sięga po innowacje, takie jak analiza danych, robotyzacja i automatyzacja, z pomocą AI, voicebotów i chatbotów, co pozwala na lepsze odpowiadanie na potrzeby klientów, rozwój, zwiększenie sprzedaży i przewagę konkurencyjną.
23 października 2024 r. odbędzie się wydarzenie pt. „Analiza, robotyzacja i automatyzacja w contact center”, organizowane przez Puls Biznesu. Podczas konferencji Sylwester Szczepaniak, radca prawny, of counsel, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy omówi temat „Uwzględnianie wymogów Ustawy o dostępności niektórych produktów i usług w procesach obsługi klienta w kontekście prawnym”, poruszając takie zagadnienia jak:
- Kluczowe wymagania ustawy w kontekście tworzenia produktów i usług
- Specyficzne wymogi dotyczące dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami
- Dokumentowanie zapewniania dostępności produktów i usług oraz odstępstw od wymagań ustawy
Serdecznie zapraszamy!