DIMAQ DAY 2025. AI w digital marketingu
W programie m.in:
- Panel dyskusyjny: Rozwój kompetencji cyfrowych, czyli droga pełna zwrotów akcji. Czy uczelnie, biznes i młodzi idą w tym samym kierunku?
- Praktyczne wykorzystanie cyfrowych narzędzi (w tym AI) w planowaniu kariery
- Jak AI zmienia codzienną pracę SEO-wca?
- AI versus analityka danych w e-marketingu
- Algorytmy Google i AI – jak Google wykorzystuje AI do oceny jakości stron (EEAT – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?
- No-code AI i przyszłość e-commerce: jak bez kodowania zwiększyć sprzedaż, zautomatyzować procesy i obniżyć koszty?
- Odpowiedzialność prawna za AI-generated content
- Rozwój kompetencji w duchu longlife learning, czyli ścieżka certyfikacji – od poziomu DIMAQ Student do poziomu DIMAQ AI
Z przyjemnością informujemy, że podczas konferencji DIMAQ DAY 2025 wystąpi Michał Kołasiński z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, który w swojej prelekcji „Odpowiedzialność prawna za AI-generated content” omówi kluczowe kwestie prawnoautorskie związane z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji oraz obowiązki wynikające z AI Act, w tym założenia projektu ustawy o systemach AI, sankcje i rolę organów nadzorczych.
Organizatorem wydarzenie jest IAB Polska i DIMAQ.