IAB HowTo AI in Action
Już 30 stycznia 2025 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „IAB HowTo AI in Action”.
Podczas wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpienia Piotr Grzybowski oraz Dominik Gabor, którzy poruszą temat: „AI kontra rzeczywistość: Obowiązki reklamodawców w oznaczaniu deepfake’ów”.
W swoim wystąpieniu omówią:
- analizę obowiązków związanych z oznaczaniem treści generowanych przez #AI, w tym deepfake’ów,
- praktyczne wskazówki dotyczące zgodności z regulacjami, w tym AI Act,
- kluczowe przepisy prawne oraz sprawdzone metody ich stosowania w tworzeniu transparentnych materiałów reklamowych.
To doskonała okazja, by zdobyć najnowszą wiedzę na temat sztucznej inteligencji i jej zastosowań w marketingu.
Wydarzenie skierowane jest do osób, które pragną pogłębić swoją wiedzę o AI, a w szczególności tych, którzy:
- planują: Media Planner/Manager, Brand Manager,
- kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik,
- zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager
Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska.