IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
Serdecznie zapraszamy na konferencję poświęconą tematyce AI: najnowszym trendom, wymianie wiedzy ekspertów, praktycznym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom sztucznej inteligencji na branżą reklamową.
Agenda wydarzenia:
- Obalamy mity o AI;
- W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega;
- Jak się uczyć ze wsparciem AI?
- Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny (panel prowadzony przez Marcina Ręgorowicza, Radcę prawnego i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
- Mr. Panczat tworzy kampanię – kluczowe problemy prawne związane ze stosowaniem AI „na dzisiaj” (case study prowadzone przez Dominika Gabora, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
- AI wspomaga poszukiwania zaginionych;
- Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku;
- Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji;
- Best practice pisania promptów – od 0 do prompt engineera;
- Prawa półkula mózgu Sztucznej Inteligencji – artystyczne możliwości AI w zasięgu ręki;
- Sztuczna inteligencja – potencjał czy zagrożenie dla branży retail?
- Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii BLIKOMANIA 2023;
- Jak AI może pomóc w optymalizacji media mixu? Czyli jak wyliczyć realne zwroty z inwestycji nie czekając na wyniki tygodniami.
Wydarzenie organizowane przez IAB Polska.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.