Konferencja: Doskonalenie wykonywania funkcji ABI – drugi rok doświadczeń
W dniu 26 stycznia 2017 r. w Warszawie odbędzie się Konferencja „Doskonalenie wykonywania funkcji ABI – drugi rok doświadczeń”. Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji i Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Agenda i szczegóły wydarzenia dostępne są tutaj.
Udział w Konferencji jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenie udziału należy przysyłać wyłącznie na adres e-mail: dzienabi@sabi.org.pl, do dnia 20 stycznia 2017 r. Zgłoszenia wysłane na inny adres nie będą brane pod uwagę. W zgłoszeniu należy podać wyłącznie imię i nazwisko uczestnika oraz firmę/organizację – potwierdzenia wpisania na listę uczestników konferencji przesyłane będą od 20.01.2017 r.
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy jest patronem merytorycznym Konferencji.