Ochrona konkurencji i konsumentów – nowe obowiązki, regulacje i praktyki nadzorcze
W programie m.in.:
- Działania kontrolne i nadzorcze UOKiK – jak przygotować organizację na zwiększoną intensyfikację działań nadzorczych UOKiK?
- Niedozwolone postanowienia umowne w relacjach z konsumentami – aktualne ryzyka prawne, orzecznictwo i praktyka UOKiK
- Greenwashing a zbiorowe interesy konsumentów – komunikacja środowiskowa w świetle obowiązków informacyjnych i praktyk UOKiK
- Social washing – nowe wyzwania regulacyjne i praktyki rynkowe w zakresie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
- Europejski Akt o Dostępności – obowiązki, wyzwania wdrożeniowe i konsekwencje prawne dla przedsiębiorców
Wśród prelegentów znajdzie się również Bartłomiej Łącki z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, który w swojej prelekcji omówi Europejski Akt o Dostępności oraz obowiązki przedsiębiorców wobec konsumentów ze szczególnymi potrzebami. Przedstawi także wyzwania wdrożeniowe w zakresie dostępności cyfrowej i technicznej oraz konsekwencje prawne za niedostosowanie się do nowych regulacji, w tym odpowiedzialność wobec dzieci i seniorów.
Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.