Relacje z konsumentem w dobie cyfryzacji i współczesnych wyzwań prawnych

02 kwi 2025 - 03 kwi 2025

Program:

  • Ochrona konsumenta – kluczowe wyzwania w środowisku cyfrowym
  • Greenwashing i Social Washing – jak przedsiębiorcy muszą komunikować działania proekologiczne i społeczne
  • Nowe przepisy bezpieczeństwa produktów – jak wdrożyć GPSR w praktyce?
  • Powództwa przedstawicielskie – narzędzia ochrony ogólnych interesów konsumentów
  • Sektor e-commerce i usługi cyfrowe – zapewnianie dostępności dla określonych grup społecznych
  • Ochrona konsumenta w erze cyfrowej – nowe wyzwania i możliwości w świetle DSA (Akt o usługach cyfrowych)
  • Doręczenia elektroniczne – nowe obowiązki przedsiębiorców
  • Ostatnie postępowania i decyzje Prezesa UOKiK dotyczące praktyk naruszających prawa konsumentów
odwiedź stronę