Transparentność w biznesie: unikanie pułapek greenwashingu

06 lis 2024
Warszawa, Twarda 4, Warszawa

26 marca 2024 r. weszła w życie unijna dyrektywa, której celem jest zwalczanie greenwashingu. Państwa członkowskie UE mają obowiązek przyjąć odpowiednie przepisy krajowe implementujące dyrektywę. Znajdą one odzwierciedlenie w przepisach ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz ustawy o prawach konsumenta. Przepisy są gwarancją, że informacje przekazywane przez firmy są wiarygodne i nie wprowadzają konsumentów w błąd, w przeciwnym razie firmy mogą się spodziewać dotkliwych konsekwencji.

Zapraszamy na konferencję „Transparentność w biznesie: unikanie pułapek greenwashingu”, która odbędzie się 6 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia będzie można usłyszeć naszych ekspertów,  dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M. z wystąpieniem wprowadzającym do panelu: „Kiedy zielony marketing okazuje się być greenwashingiem” oraz jako moderatorkę dyskusji panelowej: „Kiedy zielony marketing okazuje się być greenwashingiem”. Z kolei Maciej Majewski przedstawi temat „Analiza prawna przypadków nadużyć w komunikacji marketingowej”.

Będzie to okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń, pomysłów, które przyniosą realne korzyści firmie, jak również jej klientom i kontrahentom. 

Organizatorem wydarzenia jest Puls Biznesu.

Zachęcamy do udziału!

odwiedź stronę