Transparentność w biznesie: unikanie pułapek greenwashingu
26 marca 2024 r. weszła w życie unijna dyrektywa, której celem jest zwalczanie greenwashingu. Państwa członkowskie UE mają obowiązek przyjąć odpowiednie przepisy krajowe implementujące dyrektywę. Znajdą one odzwierciedlenie w przepisach ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz ustawy o prawach konsumenta. Przepisy są gwarancją, że informacje przekazywane przez firmy są wiarygodne i nie wprowadzają konsumentów w błąd, w przeciwnym razie firmy mogą się spodziewać dotkliwych konsekwencji.
Zapraszamy na konferencję „Transparentność w biznesie: unikanie pułapek greenwashingu”, która odbędzie się 6 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia będzie można usłyszeć naszych ekspertów, dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M. z wystąpieniem wprowadzającym do panelu: „Kiedy zielony marketing okazuje się być greenwashingiem” oraz jako moderatorkę dyskusji panelowej: „Kiedy zielony marketing okazuje się być greenwashingiem”. Z kolei Maciej Majewski przedstawi temat „Analiza prawna przypadków nadużyć w komunikacji marketingowej”.
Będzie to okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń, pomysłów, które przyniosą realne korzyści firmie, jak również jej klientom i kontrahentom.
Organizatorem wydarzenia jest Puls Biznesu.
Zachęcamy do udziału!