Warsztaty: Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

22 cze 2016 - 23 cze 2016

W dniach 23-24 czerwca 2016 r. w Warszawie odbędą się warsztaty „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Przedmiotem wydarzenia będą m. in.:

  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta,
  • Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień,
  • Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW,
  • Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW.

Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. To przedsięwzięcia odpowiedzialne za realizację i obsługę konkretnych zadań operacyjnych. Celem ich utworzenia jest zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki.
Wdrożenie CUW przynosi realne korzyści oraz ugruntowaną pozycję.

Drugiego dnia warsztatów dr Piotr Wasilewski wygłosi referat dotyczący umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (Service Level Agreement – SLA), a w szczególności uwarunkowań prawnych CUW, istotnych postanowień umów o świadczenie usług oraz zapisów SLA w perspektywie oczekiwań klientów.

Organizatorem wydarzenia jest MM Conferences.