WE ARE GAMERS – Marketing talks
Zapraszamy na wydarzenie dedykowane branży gamingowej, składające się z licznych paneli dyskusyjnych prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży.
Podczas wydarzenia, eksperci TKP Zbigniew Pinkalski i Agnieszka Stasikiewicz, podejmą temat możliwości reklamy w gamingu (ograniczenia i uwarunkowania takich działań wynikające z obowiązujących przepisów prawa i licencji).
Agenda konferencji ponadto obejmuje poniższe tematy:
- Zrozumienie niejednorodności graczy jako grupy celowej na przykładzie długofalowej kampanii promocyjnej “Wyzwania mBanku”;
- Potencjał esportu i gamingu w skutecznej komunikacji. Tworzenie formatów gamingowych i esportowych oraz adaptowania istniejących przestrzeni do komunikacji w społeczności;
- Walka ze stereotypami w postrzeganiu rynku gier i graczy z perspektywy planowania kampanii marketingowych;
- Pasja i zainteresowania jako kierunek komunikacji w gamingu i esporcie;
- Tworzenie nowej historii oraz kultury esportu i gamingu poprzez budowanie międzypokoleniowego mostu komunikacyjnego;
- Możliwości reklamy w gamingu (ograniczenia i uwarunkowania takich działań wynikające z obowiązujących przepisów prawa jak i licencji);
- Nieodkryty potencjał kontekstu gamingowego. Jak marki nieendemiczne mogą wykorzystać gaming jako kanał komunikacji?
- Czy wpisywanie eventów gamingowych w strategię marki się opłaca? Jakie mechaniki wykorzystać, aby spełnić marketingowe KPI na wydarzeniu;
- Metavers – rewolucja czy ściema?
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.