IP Insights: Przyszłość marek. Deseń jako znak towarowy
Słysząc nazwy marek takich jak Burberry, Gucci czy Tommy Hilfiger z pewnością większość osób automatycznie wyobraża sobie ich wzory widniejące na materiałach. To doskonały przykład, jak unikalny deseń może wyróżnić markę spośród innych i stać się jej rozpoznawalnym symbolem. W wielu przypadkach to właśnie oryginalne wzornictwo stanowi kluczowy czynnik wpływający na decyzję zakupową konsumentów.
Jeśli interesujesz się tematyką znaków towarowych i ich rejestracji, koniecznie zapoznaj się z nowym wydaniem IP Insights, w którym Natalia Biernat podejmuje tematykę deseni jako znaków towarowych.
Z dzisiejszego wydania dowiesz się:
- Dlaczego warto chronić linię wzorniczą?
- Jak zarejestrować deseń jako znak towarowy?
- Ile może trwać ochrona wzoru?
Zachęcamy do lektury pozostałych publikacji z cyklu IP Insights: