IP Insights. Rodzina znaków towarowych

16 lis 2023

Planujesz rozszerzyć swoją ofertę o nowe produkty lub usługi? Rozważ stworzenie rodziny znaków towarowych! Dzięki spójnej komunikacji zyskasz nie tylko rozpoznawalność, ale i zaoszczędzisz na promocji, ponieważ na popularność nowego produktu pracują wszystkie poprzednie znaki towarowe z rodziny. Poznaj sekrety budowy silnej marki, dzięki dzisiejszemu IP Insights, które zostało przygotowane przez Natalię Biernat.
 
W najnowszym opracowaniu ekspertka TKP omawia między innymi:

  • Co sprawia, że znaki towarowe stają się rodziną?
  • Czym powinien charakteryzować się element wspólny w rodzinie znaków towarowych?
  • Koncepcyjne powiązanie – jak zbudować świadomość konsumenta na podstawie podobieństwa towarów lub usług?
  • Odmowa uznania grupy znaków towarowych za rodzinę. Kiedy cecha wspólna to za mało?

Już za tydzień druga część wydania IP Insights poszerzająca tematykę rodziny znaków towarowych!

Zachęcamy do lektury pozostałych publikacji z cyklu IP Insights: