IP Insights – „Zielone” opakowania kiedy to greenwashing
08 maj 2025
Jeżeli stosujesz „zielony marketing” w swoim przedsiębiorstwie to koniecznie przeczytaj, jak już niebawem zmienią się przepisy chroniące konsumentów przed wprowadzającą w błąd komunikacją handlową nawiązującą do kwestii środowiskowych (czyli tzw. greenwashingiem).
Z najnowszego IP Insights przygotowanego przez dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M. dowiesz się:
- Jakie wyzwania czekają na przedsiębiorców stosujących zielony marketing?
- Czy organy mogą już teraz interweniować w przypadku greenwashingu?
- Jakie praktyki zostaną uznane za nieuczciwe i zakazane według unijnej dyrektywy?
- Jak przygotować się na nowe przepisy?
Zachęcamy do lektury!
Zachęcamy do sprawdzenia pozostałych publikacji z cyklu IP Insights:
- IP Insights – Bezpieczeństwo ogólne. Nowe wymogi w przedmiocie informacji na produktach i ich opakowaniach wg GPSR
- IP Insights – Ochrona kształtu opakowania
- IP Insights – Slogany jako znaki towarowe
- IP Insights – Bezpieczna marka – zastrzeżenie nazwy, czy logo?
- IP Insights. Idą zmiany – reforma wzorów przemysłowych w Unii Europejskiej