Powrót
Kategorie
Tagi
50% koszty autorskieADRadresipAMLartykuł rolno-spożywczybitcoinbranża spożywczachmura obliczeniowacompliancecovid 19cyberbezpieczeństwodecyzja Prezesa UOKiKdobra osobistedozwolony użyteke-commercee-sporte-usługiesportEUIPOgra hazardowahate speechhazard w internecieidentyfikacja elektronicznainterchangeinternet rzeczyIoTIP dayjednolity rynek cyfrowyJEDZKEknow-howkompetencje prezesa UOKiKkonsumencikoszty sądowekrajowa izba odwoławczakryptowalutykryteria selekcjileki OTClinkowaniemarka parasolowaministerstwo cyfryzacjinapoje alkoholowenaruszenie patentunaruszenie praw autorskichneutralność siecinieuczciwa konkurencjanowe technologienowelizacjaochrona danych osobowychodpowiedzialnośćograniczenie konkurencjioprogramowanieorzecznictwoPADpartnerstwopodatkipomoc de minimispomoc publicznaporozumienia wertykalnePPPprawa wydawcówprawo farmaceutyczneprawo unijneprawo znaków towarowychprepaidprivate enforcementprodukt polskiprodukty podrobioneprodukty sensytywneprodukty z pograniczaprzedsiębiorcyprzedsiębiorcy telekomunikacyjniprzedsiębiorstwa z branży ITprzetarg ograniczonyprzewaga kontraktowarejestracja kartreklamareklama zakładów wzajemnychretencjaroamingRODOrozliczenia gotówkoweRPORTrynek prasowySARS-CoV-2selektywna dystrybucjasharing economysieci szerokopasmowesilne uwierzytelnianie klientówskarga nadzwyczajnaSMSsprzedaż przez internetstart-upsuplementy dietysystemy rabatowetajemnica przedsiębiorstwatelekomunikacjatrwały nośnikTSUEuberUKEumowa wdrożeniowaumowy ITUOKiKURPLusługi płatniczeventure capitalwdrożenieWiFiwyroby medycznezamówienia publicznezbiorowe interesy konsumentówzmiany w prawiezmowy cenoweznak unijnyzwalczanie karteli
25 Maj 2020

Korzyści ze współpracy

Prawa własności intelektualnej to niezwykle cenny, choć niewidoczny gołym okiem, kapitał przedsiębiorstwa. Wsparcie ekspertów pozwala skutecznie go chronić i równocześnie – minimalizować potencjalne ryzyko związane z naruszeniem. 

Wyróżnia nas nie tylko obszerna wiedza z zakresu prawa własności przemysłowej, ale także doskonałe zrozumienie realiów rynkowych. Wiemy, że kluczowym elementem komunikacyjnym jest marka. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest skuteczna i efektywna strategia jej ochrony – nie tylko pod kątem prawnym, ale również wizerunkowymi PR-owym.

Pomoc specjalistów pozwala skutecznie chronić prawa własności przemysłowej i intelektualnej, a tym samym renomę i rozpoznawalność firmy. 

Na markę pracuje się latami. Współpraca z doświadczoną kancelarią jest przejawem odpowiedzialności przedsiębiorstwa i troski o markę.