Twórcy treści typu commentary w swoich materiałach wideo przedstawiają i komentują bieżące wydarzenia ze świata wirtualnego czy realnego. Ich działalność kreatywna jest obarczona ryzykiem prawnym. O tym, na co uważać przed publikacją commentary video, rozmawialiśmy w ostatnim odcinku podcastu TKP on air.
Odcinek jest dostępny pod linkiem.
Chambers Europe 2024
Z przyjemnością informujemy, że Traple Konarski Podrecki & Partnerzy zostało wyróżnione w prestiżowym rankingu najlepszych kancelarii Chambers and Partners Europe 2024.
Używanie znaków towarowych to nie tylko obowiązek, ale również kluczowy element ochrony prawnej! W dzisiejszym IP Insights skupimy się na istotnych aspektach dotyczących miejsca i czasu używania znaków towarowych.
Rejestracja znaku towarowego to tylko początek! Oprócz praw wiążą się z nią także pewne obowiązki.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pierwszy raz ukarała dostawcę audiowizualnej usługi medialnej na żądanie (VOD) za brak zgłoszenia o wpis do rejestru VOD.
Reklama napojów (bez)alkoholowych
Reklama i promocja napojów alkoholowych od zawsze budzi wiele emocji. Branża reklamowa dyskutuje nad prawnym, ale także etycznym aspektem reklamy tego sektora produktów.
Dziś skupimy się na przepisach dotyczących komunikacji handlowego pochodzenia produktów mających zastosowanie niezależnie od takiej ochrony.
Justyna Sitnikow została audytorem SQAP przy EUIPO – European Union Intellectual Property Office na lata 2024-2025 z ramienia
MARQUES.
Zespół Corpo doradzał w procesie transakcyjnym Polska Liga Esportowa S.A. (PLE), w którym doszło do sprzedaży 100% akcji PLE oraz udziałów PLE Tech sp. z o.o.
IP Insights. Oznakowanie CE
W tym tygodniu kontynuujemy naszą serię dotyczącą różnych oznaczeń producentów. Tym razem skupimy się na oznakowaniu CE, które jest powszechnie stosowane na różnego rodzaju wyrobach.
Serdecznie gratulujemy MEGOGO uruchomienia serwisu OTT w Polsce! Cieszymy się, że zespół Media Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki & Partners , na czele z Xawery Konarski i Arkadiusz Baran, mógł być częścią tego sukcesu.
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami na temat „zielonych” komunikatów o produktach i przedsiębiorcach przygotowanymi przez Maciej Majewski.