Agnieszka Stasikiewicz

Aplikantka adwokackaJunior Associate

Bio

W kancelarii uczestniczy w pracach zespołu Media Communication & Entertainment. Wspiera klientów z branży internetowej i marketingowej oraz uczestniczy w projektach prowadzonych w 21 jurysdykcjach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla klienta z branży technologicznej z sektora usług internetowych. Interesuje się prawem własności intelektualnej, prawem reklamy, ochroną dóbr osobistych i influencer marketingiem.

Aplikantka adwokacka w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Krakowie. Ukończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie obroniła pracę magisterką na temat mowy nienawiści w Katedrze Prawa Konstytucyjnego. Studiowała prawo na Uniwersytecie Bolońskim w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus+.

Biegle posługuje się językiem angielskim.


Powiązane newsy

Aktualności 4
18 sty 2024

Nowa praktyka kancelarii: Usługi cyfrowe

Kolejna nowa praktyka w Traple Konarski Podrecki & Partners! Naszym celem jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa prawnego, które jest podstawą do sprawnego podejmowania decyzji w zmiennym środowisku rynkowym.

12 sty 2024

Ślubowanie Agnieszki Stasikiewicz

Kolejne ślubowanie na aplikacji adwokackiej w gronie TKP!

27 gru 2023

Akt o Usługach Cyfrowych - podsumowanie wpisów w 2023 roku

Ostatnia środa 2023 roku to dla zespołu Media, Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki & Partners kolejna okazja do podsumowania publikacji MCE News!

03 kwi 2023

Media Law International 2023

Z przyjemnością informujemy, że w tegorocznej edycji rankingu Media Law International kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy znalazła się ponownie w gronie kancelarii rekomendowanych i zajęła pozycję TIER 1.

Wydarzenia 2
09 paź 2023

WE ARE GAMERS - Marketing talks

Zapraszamy na wydarzenie dedykowane branży gamingowej, składające się z licznych paneli dyskusyjnych prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży.

22 cze 2023

WE!RE Gamers Marketing Talks vol. 3

Konferencja porusza różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najświeższe trendy w branży gamingowej oraz skuteczne metody angażowania influencerów w proces promocji. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z badaniami dotyczącymi preferencji i zachowań graczy w Polsce oraz analizę roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w osiąganiu sukcesu w dziedzinie gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.

Poznaj nasz zespół