Kaja Seń

Aplikant adwokackiJunior Associate

Bio

Specjalizuje się w prawie autorskim i prawie własności przemysłowej, w szczególności w postępowaniach spornych dot. znaków towarowych. Posiada także szerokie doświadczenie w zakresie ochrony dóbr osobistych, influencer marketingu czy zwalczania nieuczciwej konkurencji.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach w Lublinie i Warszawie, gdzie prowadziła bieżącą obsługę przedsiębiorców działających m.in. w branży FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej i odzieżowej.

Uczestniczyła w postępowaniach prowadzonych przed Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), Urzędem Patentowym RP, przed sądami powszechnymi, a także przed Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO) w sprawach dotyczących międzynarodowej rejestracji znaków towarowych.

Aktualnie odbywa aplikację adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. W 2021 roku ukończyła szkołę prawa własności intelektualnej w Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza.

Absolwentka prawa na Uniwersytecie Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie. Podczas studiów brała udział w licznych ogólnopolskich konferencjach naukowych m.in.: „Mediacja i arbitraż w sprawach z zakresu własności intelektualnej”, „Prawo nowych technologii”, „Nowe technologie i rozwój społeczeństwa informacyjnego – wyzwanie dla ustawodawcy”. Została laureatką konkursu na najlepszą pracę dot. alternatywnych metod rozwiązywania sporów na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. W trakcie studiów odbyła certyfikowany Kurs Inspektora Ochrony Danych Osobowych.


Powiązane newsy

Publikacje 1
14 paź 2022

Influencerzy a reklama. Jak dostosować się do rekomendacji prezesa UOKiK

W dzisiejszym wydaniu Dziennika Gazety Prawnej ukazał się specjalny dodatek „Influencerzy a reklama. Jak dostosować się do Rekomendacji prezesa UOKiK”, przygotowany przez ekspertów TKP.

Blog 1
04 paź 2022

Zmiany w reklamowaniu suplementów diety

W wykazie  prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów znalazły się założenia do projektu ustawy o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wynika z nich wprowadzenie szczegółowych zasad związanych z prezentacją i reklamowaniem suplementów diety. Planowany termin przyjęcia projektu przez Radę Ministrów to IV kwartał 2022 r.

Poznaj nasz zespół

Małgorzata Kutaj

AdwokatAplikant rzecznikowskiManaging Associate

Patrycja Gierdal

Aplikantka adwokackaJunior Associate